بازدید بیش از 19 هزار نفر از جاذبه‌های کوهسرخ خراسان رضوی در ایام نوروز

فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کوهسرخ گفت: از 25 اسفندماه 1401 تا پایان روز 13 فروردین‌ماه 1402 بیش از 19 هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی و روستاهای هدف شهرستان کوهسرخ بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، مرتضی شرف‌الدین شیرازی با بیان این مطلب گفت: شهرستان کوهسرخ دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری طبیعی است. اجرای برنامه‌های متنوع نوروزی در قالب جشن‌های نوروزگاه و جشنواره‌های غذاهای محلی موجب حضور و بازدید مسافران از برنامه‌ها و جاذبه‌های این شهرستان شده است.

فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کوهسرخ با اشاره به تشکیل ۱۴ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اظهار کرد: تمامی کمیته‌ها و اعضای ستاد تلاش کردند تا سفری ایمن و خاطره‌انگیز برای مسافران نوروزی فراهم کنند.

او تصریح کرد: از ابتدای فروردین در شش محور شهرستان ایستگاه‌هایی با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای  توسط اعضا ستاد برپا شد که تاثیر بسزایی در این مهم داشته است.

شیرازی گفت: شهرستان کوهسرخ با ظرفیت اسکان 450 نفر در شبانه‌روز  از 28 اسفند‌ماه 1401 تا 13 فروردین‌ماه سال‌جاری پذیرای 880 نفر مسافر در واحدهای اقامتی بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020114770613

برچسب‌ها