بازدید روزانه بیش از 2 هزار نفر از مجموعه پل معلق مشگین‌شهر

گفت: در روزهای نخست تعطیلات نوروزی 1402 روزانه بیش از 2 هزار نفر از مجموعه پل معلق مشگین‌شهر بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، زهرا اللهیاری گفت: در روزهای نخست تعطیلات نوروزی شاهد حضور روزانه 2 تا 3 هزار نفر در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر بودیم.

سرمایه‌گذار این مجموعه افزود: پیش از شروع تعطیلات نوروزی اقدامات مختلفی از قبیل تعمیر و نگهداری پل، فعالسازی همه بخش‌‎های مجموعه و همچنین فضاسازی محوطه مجموعه را انجام داده بودیم و توانستیم میزبان خوبی برای گردشگران نوروزی باشیم.

او تاکید کرد: مجموعه پل معلق مشگین‌شهر که به عنوان طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه شناخته می‌شود امکانات و تاسیسات مختلفی از قبیل پل معلق چوبی، زیپ‌لاین، پیست موتور سواری و شتر سواری و بازارچه دارد که همه آن‌ها مورد استقبال گردشگران نوروزی قرار گرفت.

اللهیاری ادامه داد: همچنین در ایام عید نوروز تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان امور عشایری کشور و اداره‌کل امور عشایری استان منعقد کردیم که بر این اساس چادرهای عشایری به متراژ 2 هزار متر مربع در مجموعه مستقر می‌شوند تا به ارائه محصولات و فرهنگ عشایر در مجموعه بپردازند.

سرمایه‌گذار مجموعه پل معلق همچنین با اشاره به اشتغال نزدیک به 100 نفر در این مجموعه عنوان کرد: چادرهای عشایری کار خود را از عید فطر در مجموعه آغاز خواهند کرد و علاوه بر آن در مغازه‌های مجموعه آثار صنایع‌دستی استان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020117292686

برچسب‌ها