فروش بیش از 4 میلیارد تومانی بازارچه‌های صنایع‌دستی نوروزی در استان اصفهان

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از فروش بیش از 4 میلیارد تومان صنایع‌دستی در بازارچه‌های موقت نوروزی در سطح استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نورالله عبداللهی امروز 19 فروردین‌ماه سال 1402، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه همه‌ساله و در ایام نوروز شاهد موج سفرهای نوروزی در کشور هستیم، استان اصفهان به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگران و مسافران نوروزی دارای جایگاه ویژه‌ای است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بیان کرد: یکی از اهداف ویژه این سفرها در ایام نوروز و دیگر روزهای سال، صنایع‌دستی استان است که نقش ویژه‌ای در جذب گردشگران به شهر و استان اصفهان دارد، لذا بر این اساس و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در ستاد نوروزی این اداره‌کل، بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی در ایام نوروز در اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان برپا شد.

او ادامه داد: در این بازارچه‌ها مجموعا بیش از 4میلیارد تومان فروش صنایع‌دستی اتفاق افتاد که از این میزان بیش از 3.5میلیارد تومان به بازارچه موقت مجموعه جهانی باغ‌موزه چهلستون در شهر اصفهان و مابقی به بازارچه‌های دیگر شهرستان‌های استان اصفهان اختصاص دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402011923579

برچسب‌ها