فصلنامه علمی‌تخصصی دانش حفاظت و مرمت مقاله می‌پذیرد

هیأت تحریریه فصلنامه علمی‌تخـصصی دانش حفاظت و مرمت به صاحب امتیازی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در چارچوب محورهای پیشنهادی مقاله می‌پذیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی در پی‌فراهم کردن زمینه مناسب برای ارتقای دانش حفاظت و مرمت در کشور و تقویت ارائه دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشگران، از سال 1396 شروع به انتشار سه دوره از فصلنامه تخصصی دانش حفاظت و مرمت با رویکرد علمی‌پژوهشی کرد.

 این فصلنامه پس از 2 سال وقفه، با رویکرد قبلی مجددا شروع به فعالیت کرده است، به این منظور هیأت تحریریه فصلنامه  از تمامی استادان، پژوهشگران و صاحب‌نظران این عرصه دعوت می‌‌کند مقالات ارزنده خود را در چارچوب محورهای پیشنهادی برای انتشار به سامانه فصلنامه ارسال کنند.

بی‌تردید همراهی اندیشمندان حوزه پژوهشی حفاظت و مرمت در سراسر کشور، ارتقای کیفیت نشریه را در مسیر پیش‌رو زمینه‌سازی خواهد کرد.

 این مجله تخصصی به صاحب امتیازی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و با سردبیری حسین احمدی، با هدف سامان‌دهی مطالعات انجام شده منتشر می‌شود.

حفاظت پیشگیرانه و مدیریت بحران، حفاظت در کاوش‌های باستان‌شناسی، حفاظت از تزئینات وابسته به معماری، مبانی نظری، اخلاق و حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی، مطالعات میان‌رشته‌ای در حوزه حفاظت آثار تاریخی و مواد و فن‌آوری‌های نوین در حوزه حفاظت و مرمت محـورهای پـذیـرش مـقالـه در فصلـنامه علمی‌تخـصصی دانـش حـفاظت و مـرمت است.

مولفان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه‌نامه تهیه و تنظیم مقالات نشریه به تارنما   http://kcr.richt.ir    مراجعه و یا با شماره تلفن‌ 60-66736452 (پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی) تماس بگیرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020128330523

برچسب‌ها