یزد، آماده میزبانی از گردشگران تعطیلات عید فطر/ برگزاری جشنواره عید بندگی در یزد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از آمادگی استان برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، احمد آخوندی گفت: پیش‌بینی می‌شود گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر از استان یزد استقبال کنند و تمام استان در میزبانی از گردشگران آمادگی دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد بابیان این‌که ستاد سفر استان در این ایام فعال‌شده، افزود: فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌ها آمادگی و برنامه‌ریزی لازم برای استقبال از میهمانان عید سعید فطر را دارند، همچنین هتل‌ها و مراکز اقامتی استان با ظرفیت خوبی برای اقامت و میزبانی از گردشگران در این ایام آماده هستند.

به گفته او همه اماکن تاریخی‌گردشگری و موزه‌های استان فعال هستند، همچنین اماکن مذهبی و امامزاده‌ها نیز آماده پذیرایی از مسافران هستند.

آخوندی تصریح کرد: به‌منظور ایجاد شورونشاط اجتماعی و اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز برای میهمانان و شهروندان، جشنواره عید بندگی در استان با برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی، ورزشی و آیین‌های بومی و محلی برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با اشاره به فعالیت مرکز پاسخگویی به مسافران استان و فعالیت‌های موفق این مرکز در نوروز امسال گفت: از مسافران و گردشگران عید فطر استان می‌خواهیم حتماً قبل از عزم سفر به این شهر جهانی از طریق سامانه شبانه‌روزی ۳۳۵۲۱ – ۰۳۵ نسبت به محل اسکان خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020129104708

برچسب‌ها