برپایی میز خدمت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب

میز خدمت برای پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان خنداب با حضور مدیر کل و معاونین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در محل فرمانداری این شهرستان برپا شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، در ادامه روند طرح رایحه خدمت اجرای برنامه ملاقات مردمی روز گذشته 30 فروردین 1402 با حضور مدیر کل و معاونین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان خنداب برای رسیدگی به دغدغه‌ها، مطالبات و درخواست‌های شهروندان میز خدمت برقرار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی ضمن تاکید بر دستور استاندار مبنی بر حضور بی‌واسطه مدیران در بین مردم اظهار کرد: میزخدمت را برگزار می‌کنیم که همه مردم پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

او گفت: بیشتر مسائل مطرح شده با موضوعاتی با عناوین، تعیین تکلیف مالکیت درمانگاه تاریخی دهنو و احیا این بنای با ارزش تاریخی و ساخت تابلوی معرفی برای آن، درخواست  ثبت یک جشنواره و آئین مختص همچون جشنواره آلبالو و هلو در روستای اناج، درخواست مجوز اقامتگاه بوم‌گردی در روستای اناج، اجرای طرح کمپ گردشگری و همکاری در اجرای نمای یکپارچه در روستای اناج، احیای حمام تاریخی مصطفوی و .... بود که تامین درخواست ها در چهار چوب قانونی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402013172602

برچسب‌ها