معرفی پروژه‌های نوآورانه کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در وب‌سایت رسمی FIA

سه پروژه نوآورانه کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در حوزه گردشگری، اتومبیل‌رانی و امداد خودرو در صفحه مرکز نوآوری وب‌سایت فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA) معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، واحدهای مختلف کانون هشت طرح نوآورانه مرتبط با حوزه کاری خود را برای شرکت در این فراخوان ارسال کرده بودند که پس از انجام بررسی‌های لازم و مطابق سهمیه تعیین شده توسط دبیرخانه فراخوان، در نهایت سه پروژه برای حضور در رویداد جايزه نوآوري منطقه یک فيا در سال 2023 معرفی شدند.

وب اپليكيشن «visitIran.ir» مرتبط با حوزه رسانه و گردشگری، «سافاری ایمن: رویکردی جدید به اکوتوریسم» مرتبط با حوزه اتومبیل‌رانی و «استوديو شبيه‌سازی آموزش تعمير و نگهداری وسايل نقليه شهری، رالی و آفرود» عنوان طرح‌های ارسالی به فیا بود که موفق به دریافت تأیید و انتشار در این وب‌سایت جهانی شدند.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی تلاش برای افزايش تعاملات و تقویت روابط با مؤسسات و ارگان‌های بين‌‌المللی مرتبط، عضويت در كميته‌‌‌ها و شوراها و كميسيون‌‏های مهم بين‌‏المللی بیش از پیش در دستور كار خود قرار داده است. در این راستا هم اکنون کانون به‌عنوان یکی از دوازده عضو شورای جهانی گمرکی و همچنین عضو کمیته شش نفره بررسی و تأیید صلاحیت مدیران فدراسيون بين‏المللی اتومبيل‌رانی (FIA) با این فدراسیون همکاری دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020206622335

برچسب‌ها