فروش بیش از 45 میلیون تومان صنایع‌دستی در جشنواره ریواس خراسان رضوی

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ گفت: در سومین جشنواره ریواس شهرستان کوهسرخ بیش از 45 میلیون تومان محصولات صنایع‌دستی و سوغات کشاورزی فروخته شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، رضا ربیعی با اعلام این خبر گفت: در حاشیه جشنواره تعداد 27 غرفه شامل صنایع‌دستی، ریواس و سبزی‌های بومی، عرقیجات، عسل بهاره، لبنیات، شربت ریواس، آش کوریا، آش رشته و انواع تافتون و کلوچه به مهمانان عرضه و به فروش رسید.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ ادامه داد: شهرستان کوهسرخ به لحاظ گردشگری و تولید متنوع محصولات کشاورزی دارای ظرفیت بسیاری در جذب گردشگر است که برگزاری جشنواره‌ها و رویدادها نقش به‌سزایی در این امر را دارد.

او افزود : شهرستان کوهسرخ با انواع  مختلف گردشگری از جمله اکوتورسیم، ژئوتوریسم، گردشگری ماجراجویی، گردشگری غذا، گردشگری تجاری، گردشگری روستایی، گردشگری قومی و عشایری و گردشگری سلامت مقصد بسیار مناسبی برای گردشگران و مسافران به شمار می‌آید.

سومین جشنواره ریواس کوهسرخ با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ریوش و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان برگزار شد و مورد استقبال پرشور هنرمندان و مردم شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020206770345

برچسب‌ها