دومین جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در شهر دندی ماهنشان برگزار خواهد شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ماهنشان گفت: دومین جشنواره طبخ ماهی قزل آلا در شهر دندی ماهنشان برگزار خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، نجفعلی عزیزی گفت: به جهت ترویج مصرف آبزیان و آشنایی با مزایای استفاده از ماهی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی و استقبال گسترده گردشگران از نخستین دوره، دومین جشنواره طبخ ماهی قزل آلا در شهر دندی شهرستان ماهنشان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ماهنشان افزود: این امر گویای سعی و اهتمام مسئولان در افزایش تولید محصولات آبزی‌پروری و از طرف دیگر گویای فرهنگ سازی مناسب برای استفاده بیشتر از وعده غذایی ماهی بر سر سفره‌های مردم است.

او گفت: شرکت کنندگان دومین جشنواره طبخ ماهی قزل آلا این بار در شهر دندی ماهنشان در بخش پخت ماهی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و به نفرات برتر بر اساس داوری جوایزی اهدا خواهد شد.

عزیزی بیان کرد: نخستین جشنواره طبخ ماهی در ماهنشان ۱۲ اسفندماه در کنار قلعه تاریخی بهستان با حضور مقامات دولتی، مردم بومی و گردشگران برگزار شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020206931270

برچسب‌ها