برگزاری رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از برگزاری رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس از روز نهم اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی شهرداری چاف چمخاله و با مشارکت کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی با اعلام این خبر گفت: افتتاح این رالی گردشگری که مناسبت روز خلیج فارس در ساحل زیبا چاف و چمخاله با حضور هزاران نفر از مردم اکثر نقاط ایران و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی کشور، شهردار و اعضا شورای اسلامی چاف و چمخاله و همچنین حضور 10 هنرمند برتر کشور با آواز امید جهان و ... از ساعت ۷ الی 10 برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان خاطرنشان کرد: این رالی پس از ۵۰ سال برای اولین بار در استان گیلان با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان و کانون اتومبیل‌رانی و میزبانی شهرداری چاف و چمخاله برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: این رالی با حضور حدود صد شرکت‌کننده از ۱۵ استان که حدود 20 نفر از هنرمندان ملی نیز هستند، برگزار می‌شود.

جهانی گفت: هدف از برگزاری این برنامه خانوادگی ترویج گردشگری ورزشی، صلح و دوستی و یادآوری رعایت قوانین و مقررات رانندگی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان توضیح داد: شرکت‌کنندگان، از چمخاله کنار ساحل کاسپین شروع به رانندگی و پس از عبور از هفت استان به خلیج فارس می‌رسند.

رالی گردشگری خلیج فارس برای نماد نام خلیج همیشه فارس و برای ترویج اشاعه فرهنگ گردشگری داخلی و خارجی برگزار می‌شود که آیین افتتاح آن در روز جمعه 9 اردیبهشت در ساحل زیبای چاف و چمخاله برگزار شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020209709749

برچسب‌ها