صدور یک مجوز دفتر خدمات مسافرتی در خراسان شمالی

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها خراسان شمالی از صدور یک مجوز دفتر خدمات مسافرتی در فروردین‌ماه سال جاری در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی با اعلام این خبر بیان کرد: با صدور این مجوز تعداد دفاتر خدمات مسافرتی در استان به ۲۵ عدد رسید.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها خراسان شمالی با اشاره به اینکه تیم‌های نظارتی این اداره کل به‌صورت دوره‌ای از دفاتر خدمات مسافرتی بازدید می‌کنند، افزود: این نظارت و بازرسی‌ها هر ماه از تمامی دفاتر صورت می‌گیرد تا از نزدیک وضعیت و مشکلات دفاتر را مورد بررسی قرار دهیم.

اسماعیلی ادامه داد: طی نظارت‌ها، دفاتری که دارای تخلف باشند در مرحله اول تذکر داده می‌شود تا بتواند نواقص موجود را رفع کند در غیر این صورت تذکر، تعلیق و پروانه فعالیت باطل می‌شود.

او عمده مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی خراسان شمالی در بازدیدها را عدم حضور مدیر فنی و گاهی مدیرعامل دانست و عنوان کرد: تعدادی از مدیران دفاتر مدیر فنی غیرحضوری استفاده می‌کنند که این امر باعث می‌شود تا نظارت فنی بر اقدامات و خدمات صورت نگیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 140202098643

برچسب‌ها