تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار گردشگری و صنایع‌دستی در بخش وردشت سمیرم

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم از تلاش برای فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار در منطقه مهم گردشگری وردشت از توابع این شهرستان در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سعید سلیمانیان روز گذشته 11 فروردین 1402، در دیدار با بخشدار بخش وردشت و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با اعلام این مطلب گفت: با هماهنگی با دستگاه مختلف در تلاشیم شرایط مناسب در زمینهٔ اشتغال پایدار در منطقه وردشت به‌عنوان مهم‌ترین منطقه گردشگری شهرستان در حوزه‌های مختلف ازجمله دو حوزه صنایع‌دستی و گردشگری را فراهم آوریم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بالای بخش وردشت در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری، در حوزه صنایع‌دستی و معرفی سبک زندگی عشایری نیز ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که با حمایت مناسب دستگاه‌های اجرای می‌توان درزمینهٔ معرفی این ظرفیت‌ها و ایجاد اشتغال گام‌های مهمی برداشته شود.

حسن داخم بخشدار بخش وردشت نیز گفت: در بخش وردشت، ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد اشتغال وجود دارد که در نظر داریم با یک برنامه‌ریزی جامع زمینه اشتغال پایدار در تمام حوزه‌ها ازجمله گردشگری و صنایع‌دستی را فراهم آوریم.

او ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقررشده تا یک کارگروه اشتغال در بخش وردشت با موضوع بررسی زمینه‌های ایجاد اشتغال و کارآفرینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ایجاد شود که امید می‌رود تا پایان ماه جاری اولین جلسه این کارگروه برگزار شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402021223172

برچسب‌ها