پیشرفت ۹۵درصدی پروژه موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر/ رونمایی از پروژه‌های جدید در هفته میراث‌فرهنگی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از پیشرفت ۹۵درصدی پروژه موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر و بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در بازدید از پروژه موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر گفت: این پروژه با پیشرفت ۹۵درصدی در حال اجرا است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با بهره‌برداری از موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر که یکی بزرگترین موزه‌های کشور است آثار تاریخی و میراث‌فرهنگی این شهرستان و آثار استان در این موزه به نمایش عمومی گذاشته می‌شود.

او با اشاره به اجرای فاز دوم ساماندهی پایگاه ملی شهر یری تاکید کرد: فاز دوم و نهایی پروژه شهر یری نیز در حال اتمام است و پروژه کامل این پایگاه ملی همزمان با هفته میراث‌فرهنگی به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدی ادیب ادامه داد: موزه عکس و سینمای مشگین‌شهر نیز یکی دیگر دیگر از پروژه‌های حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان مشگین‌شهر است که در هفته میراث‌فرهنگی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020214292989

برچسب‌ها