مشکلات ۴ طرح سرمایه‌گذاری در کرمانشاه بررسی شد

مشکلات ۴ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه بررسی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی صابر سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید طرح‌های گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری برای دریافت مجوز ایجاد نیازمند اخذ استعلام از سایر دستگاه‌های اجرایی هستند، برخی از استعلامات ممکن است با پاسخ منفی به اداره‌کل ارسال شود. 

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، افزود: یکی از رسالت‌های اداره کل حمایت از سرمایه‌گذران برای رفع مشکل آنان است، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به میزبانی اداره‌کل  با حضور دستگاه‌های اجرایی و نماینده استانداری به صورت منظم تشکیل می‌شود. 

او ادامه داد: با توجه به اینکه مصوبات این کارگروه با امضای استاندار ابلاغ می‌شود از پشتوانه اجرایی بسیار مناسبی رخوردار است. 

صابر گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران وظیفه ما است و تمام توان خود را به کار می‌گیریم که از همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع پیش‌روی پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان برداریم. 

او افزود: سرمایه‌گذارانی که در مسیر ایجاد طرح‌های گردشگری و یا در مدت فعالیت با موانع خاصی مواجه می‌شوند، می‌توانند مشکلات خود را به این کارگروه ارجاع داده تا در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و اقدامات حمایتی لازم انجام شود.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری نیاز امروز استان است و ما در این راه همه توان خود را برای تسهیل در فرایند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان به کار می‌گیریم. 

او گفت: همه ما می‌دانیم جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های گردشگری با چه مشکلاتی مواجه است، پس باید ضمن جلوگیری از تعطیلی تاسیسات موجود، شرایط را برای ورود سرمایه‌گذاران جدید فراهم کنیم. 

صابر اظهار کرد: در سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع‌ تولید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه موارد مرتبط با ۴ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری بررسی شد.

او با بیان اینکه ۲ طرح مربوط به حوزه راه‌داری و ۲ طرح مربوط به حوزه آب منطقه‌ای بود، گفت: این طرح‌ها شامل یک طرح مجتمع گردشگری، پذیرایی بین‌راهی و دو مورد درخواست حفر چاه در مجتمع‌های گردشگری بود که مقرر شد در جلسات آتی اداره‌کل راهداری و آب منطقه‌ای با نظر مساعد بررسی شوند.

این جلسه با حضور نمایندگان استانداری، سازمان صمت، راهداری، آب منطقه‌ای و سرمایه‌‌گذاران برگزار شد.  

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020214417642

برچسب‌ها