سرپرست اداره میراث فرهنگی شهریار منصوب شد

طی حکمی از سوی پرهام جانفشان مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران محمدرضا مولایی را به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهریار منصوب کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران، علی سهرابی معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث‌فرهنگی استان تهران روز چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه در مراسم معارفه محمدرضایی مولایی گفت: بر اساس سیاست‌های ملی و استانی آنچه مورد انتظار است حفاظت از میراث‌فرهنگی و تلاش برای مرمت و احیای بناهای تاریخی با بهره‌گیری از خرد جمعی دوستداران میراث‌فرهنگی و تعامل سازنده با سایر نهادهای شهرستان زیر نظر معاونت میراث‌فرهنگی استان است.

معاون توسعه مدریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران عنوان کرد: شهریار به دلیل داشتن باغ‌های متعدد میوه ظرفیت بسیار بالایی در توسعه گردشگری کشاورزی دارد که امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خوبی در حمایت و صدور مجوزهای گردشگری کشاورزی و ساخت اقامتگاه‌های بوم‌گردی در منطقه باشیم.

او افزود: رونق تولید صنایع‌دستی و حمایت از عرضه تولیدات هنرمندان در بازارچه‌های دائمی و موفقت صنایع‌دستی از دیگر مواردی است که مورد انتظار است.در این مراسم همچنین از تلاش‌ها و فعالیت‌های امیرمسیب رحیم‌زاده مدیر سابق اداره میراث‌فرهنگی شهریار قدردانی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020216530103

برچسب‌ها