مشکلات بافت تاریخی و  سرای معمارزاده سبزوار بررسی شد

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سبزوار گفت: مشکلات بافت تاریخی و سرای معمارزاده شهر سبزوار، مشکلات و میزان پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن، وضعیت رویه آسفالت محور سبزوار - روداب و محور سبزوار به مشهد بررسی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حسنعلی حبیب‌پور با اعلام این خبر گفت: جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و حسین ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار از پروژه‌ها و نیازمندی‌های شهرستان در حوزه مدیریت شهری، میراث‌فرهنگی، گردشگری، مسکن و راه بازدید کردند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سبزوار ادامه داد: در این بازدید در خصوص کمربندی جنوبی شهر سبزوار و محور رفت و برگشت بزرگراه مشهد – تهران (سبزوار- تهران) مقرر شد که سه گروه آسفالت این مسیر را به‌صورت فعال‌تر و با سرعت بیشتری انجام دهند و در ادامه هر هفته یک گروه به مجموعه فعلی برای لکه‌گیری و اجرای روکش آسفالت اضافه شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سبزوار تصریح کرد: مشکلات و وضعیت کال عیدگاه، روند تامین زمین آموزشی در منطقه هدف جهاد، مشکلات بافت تاریخی و  سرای معمارزاده شهر سبزوار، مشکلات و میزان پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن، وضعیت رویه آسفالت محور سبزوار - روداب و همچنین محور سبزوار به مشهد بررسی شد.

حبیب‌پور گفت: در این بازدید مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، معاون اداره‌کل راه و شهرسازی، معاون عمرانی فرمانداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار، سرپرست شهرداری سبزوار، رئیس اداره راه و شهرسازی نیز حضور داشتند و به صورت میدانی و عملیاتی موضوعات مرتبط با این دستگاه‌ها بررسی و تصمیم‌گیری شد.

معاون استاندار و هیئت همراه در ابتدای ورود به سبزوار با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020216770645

برچسب‌ها