بازدید گردشگران چینی از غرفه استان قم در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی تهران

گردشگران چینی از غرفه استان قم در زمینه‌های سنگ‌های معدنی قیمتی و نیمه قیمتی در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی تهران ۲۰۲۳ بازدید کردند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگردی و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی با اشاره به حضور اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی تهران، اکسپو ۲۰۲۳ گفت: در غرفه اداره کل صنایع‌دستی فعال در حوزه صادرات به نمایش گذاشته می‌شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در ادامه با اشاره به ثبت قم به عنوان شهر ملی انگشتر گفت: در این نمایشگاه سنگ‌های معدنی قیمتی و نیمه قیمتی جمع آوری شده از ایران و جهان در قالب‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است. 

ارجمندی ادامه داد: در نخستین روز این نمایشگاه بین‌المللی، غرفه استان قم در زمینه‌های سنگ‌های معدنی قیمتی و نیمه قیمتی مورد استقبال و بازدید گردشگران چینی قرار گرفت. 

 

\"\"

وی عنوان کرد: علاوه بر صنایع‌دستی در این نمایشگاه به معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و جاذبه‌های گردشگری استان پرداخته می‌شود. 

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۳) که از  ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای حضور بازدیدکنندگان است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402021868459

برچسب‌ها