پیشرفت 80 درصدی پروژه سفره‌خانه سنتی در شهرستان گرمی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی از پیشرفت 80 درصدی پروژه سرمایه‌گذاری سفره‌خانه سنتی توسط بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، قربان جعفرپور امروز 21 اردیبهشت ماه 1402 در بازدید از پروژه سفره‌خانه سنتی به همراه فرماندار گرمی، گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حجم سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریالی با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در حال اجرا است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی افزود: به منظور حمایت از سرمایه‌گذار این پروژه و با همکاری فرمانداری گرمی، سرمایه‌گذار جهت دریافت تسهیلات از محل تبصره 16 به بانک عامل  معرفی شده است.

او تاکید کرد: این سفره‌خانه سنتی در فضایی به مساحت 310 مترمربع در سه طبقه و با پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای 10 نفر به بهره‌برداری خواهد رسید که امیدواریم تا پایان سال شاهد پایان این پروژه و ارائه خدمات به گردشگران باشیم.

جعفرپور ادامه داد: اداره کل میراث‌فرهنگی استان به منظور توسعه تاسیسات گردشگری از سرمایه‌گذاران این حوزه حمایت می‌کند و به همین منظور از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور در این حوزه دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020221292129

برچسب‌ها