پویش جان دوباره برای آینده در خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی پویش جان دوباره، برای آینده توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با همکاری فعالان فضای مجازی استان راه‌اندازی شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی بیان کرد: پویش جان دوباره برای آینده به معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه مرمت و احیای بناها و بافت‌های تاریخی استان می‌پردازد و در قالب عکس‌های قبل از مرمت و بعد از آن تلاش‌های استادکاران، معماران، مرمت‌گران و حافظان میراث‌فرهنگی استان را ارائه می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: از ظرفیت این بناهای مرمت شده برای ایجاد فرصت‌های فرهنگی و اقتصادی استفاده شده و بناها بنا به نوع کاربری خود در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد تا بدین صورت ضمن حفاظت از یک بنا، آورده اقتصادی مناسبی نیز داشته باشد و به اقتصاد جامعه محلی کمک شود.

شاه‌وردی از همه فعالان فضای مجازی و دوستداران مواریث طبیعی خواست با پیوستن به این پویش و به اشتراک گذاشتن این تصاویر سهمی در معرفی ظرفیت های میراث‌فرهنگی استان داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402022713898

برچسب‌ها