برنامه گجه لر شبکه اشراق زنجان در کنار اماکن تاریخی ماهنشان پخش شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ماهنشان اعلام کرد: برنامه تلویزیونی گجه لر شبکه اشراق زنجان به مدت دوشب در کنار اماکن تاریخی شهر دندی و ماهنشان پخش شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، نجفعلی عزیزی روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ گفت: برنامه تلویزیونی گجه لر شبکه اشراق زنجان به مدت دوشب در کنار اماکن تاریخی شهر دندی و ماهنشان به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی پخش شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ماهنشان افزود: در این برنامه‌های اختصاصی، معرفی آثار تاریخی شهرستان ماهنشان، صنعتگران صنایع‌دستی، برجسته کردن آداب، رسوم، سنن و فرهنگ شهرها و روستاهای مختلف شهرستان ماهنشان، محور اصلی این برنامه تلویزیونی یود.

او بیان کرد: آشنایی عموم مردم با حوزه میراث‌فرهنگی و به ویژه آثار طبیعی و بکر شهرستان ماهنشان، شناخت ظرفیت‌های درونی، ایجاد نشاط اجتماعی، تقویت استانداردها و معرفی صنعتگران از جمله اهداف پخش این برنامه تلویزیونی در شهر دندی و ماهنشان بود.

عزیزی افزود: هفته میراث‌فرهنگی فرصت مناسبی برای انتقال داشته‌های فرهنگی است و ریشه‌های تمدنی و هویتی را باید بتوانیم در هفته میراث‌فرهنگی به نسل جوان به خوبی منتقل کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020231931348

برچسب‌ها