پلمب مراکز اقامتی فاقد پروانه بهره‌برداری در سرعین

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از پلمب مراکز اقامتی فاقد پروانه بهره‌برداری به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، ایرج سپیدکار گفت: مراکز اقامتی فاقد پروانه بهره‌برداری طبق قانون متخلف محسوب شده و با همکاری اماکن نیروی انتظامی پلمب می‌شود.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در شهر گردشگرپذیر سرعین بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری به صورت مستمر انجام می‌‌شود و با واحدهای متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

او تاکید کرد: دریافت پروانه بهره‌برداری از الزامات فعالیت مراکز اقامتی است و با توجه به تعدد این مراکز در شهر سرعین، نظارت بر این واحدها ضروری به نظر می‌رسد که اداره کل میراث‌فرهنگی استان با همکاری سایر نهادهای مرتبط مانند اماکن نیروی انتظامی این کار را انجام می‌دهد.

سپیدکار ادامه داد: شهر سرعین دارای بیشترین مراکز اقامتی در سطح کشور است و استان اردبیل جایگاه سوم را در بین استان‌های کشور از نظر تعداد تخت رسمی مراکز اقامتی دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020302292897

برچسب‌ها