جشنواره توت‌فرنگی در سی‌دشت رودبار برگزار شد

جشنواره توت‌فرنگی در روستای ییلاقی سی‌دشت شهرستان رودبار با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، عین‌الله عزیزپور چهارشنبه 3 خراد 1402 با حضور در روستای گردشگری سی‌دشت که با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان رودبار انجام شد، اظهار کرد: جشنواره توت‌فرنگی سی‌دشت در هفتمین سال برگزاری با تکیه بر قابلیت‌های موجود و با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه، رونق گردشگری کشاورزی، جذب توریسم و… روز چهارشنبه سوم خردادماه در این روستا برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم روستا برای میزبانی از مهمانان بزرگترین نقطه قوت این جشنواره است، افزود: با تکرار شدن این قبیل جشنواره‌ها و حضور علاقه‌مندان، مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی، زمینه رونق اقتصادی منطقه فراهم آورده می‌شود.

او اظهار کرد: برگزاری باکیفیت این جشنواره با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که در شهرستان وجود دارد، راه را برای ثبت‌ملی این رویداد مهم فرهنگی باز خواهد کرد.

عزیزپور اضافه کرد: این جشنواره به همت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و با همکاری جهاد کشاورزی  برگزار شد. 

انتهای پیام/ 

انتهای پیام/

کد خبر 14020304709948

برچسب‌ها