توافق نا‌مه اجرایی مدیران شبکه‌های رادیویی سراسری و دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی امضا شد

مدیران شبکه‌های رادیویی سراسری و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی با هدف اطلاع‌رسانی خدمات به زائران و معرفت افزایی رضوی با استفاده از فرصت رادیو توافق نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، این جلسه شامگاه سوم خرداد ماه 1402 با حضور استاندار خراسان رضوی، معاون صدا سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران، توافق نا‌مه اجرایی مدیران شبکه‌های رادیویی سراسری و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی و مدیران رادیوهای سراسری و برخی از مسئولان شهری در مشهد برپا شد.

علی بخشی‌زاده معاون صدا سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در این جلسه گفت: امسال در رادیو شعار محوری تقویت سرمایه اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده ایم  زیرا به واسطه کم کاری های ما و بیدار بودن و خسته نشدن دشمن و استفاده از دروغ تا حدودی دشمن موفق شده در جامعه تاریک نمایی کند.

بخشی‌زاده افزود: دستگاه‌های فراوانی برای حضور ۴۰ میلیون زائر سالانه مشهدالرضا فعالیت می‌کنند که ما با ۷هزار فرستنده می‌توانیم تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی استان را پوشش دهیم.

او اظهار کرد: وظیفه‌ رسانه این است که مثل یک مفصل بین دستگاه‌ها و مردم قرار گیرد و کار اطلاع‌رسانی را دقیق انجام دهد.

بخشی‌زاده افزود: تقویت امید در جامعه، بالا بردن نشاط اجتماعی، اعتمادسازی در جامعه، رضایتمندی مردم، مشارکت مردم و احساس امنیت مردم محورهایی هستند که در دستور کار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

هم‌چنین یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی ضمن تبریک دهه کرامت در این جلسه گفت: حرم مطهر علی بن موسی الرضا برای ما یک منبع است و ما  باید برای استفاده از این منبع  تمام تلاش خود را برای اتصال دل‌های عاشقان ائمه اطهار  به حرم رضوی به کار بگیریم.

هم‎‎چنین محسن نصرپور مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی در این جلسه گفت: در استان خراسان رضوی به‌ویژه مشهدمقدس دستاوردهای بزرگی از جمله فعالیت دومین مترو گسترده کشور تا حوزه جذب سرمایه‌گذارهای خارجی رخ داده است که دشمن تلاش می‌کند این اخبار امید بخش به گوش مردم نرسد.

او افزود: ۳۲۰ فرستنده رادیویی و تلویزیونی در استان خراسان رضوی  فعال است که بیشترین تعداد در کشور محسوب می‌شود.

نصرپور ادامه داد: روز قبل از میلاد حضرت امام رضا(ع)، اجتماع بزرگ خانواده‌های امام رضایی از ترمینال تا حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که پیشنهاد داریم یک استودیو رادیویی در این روز برای همکاران در شبکه‌های مختلف در خیابان امام رضا(ع) دایر شود.

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ۹۹ شبکه رادیویی دارد که در این نشست ۱۵ شبکه رادیویی با دستگاه هایی اجرایی استان خراسان رضوی توافق نامه امضا کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020304770732

برچسب‌ها