بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سمنان، نسیبه همتی با اعلام این خبر گفت: با نصب کد دوبعدی برای هریک از کارکنان ارائهدهنده خدمت در محل استقرار آنان، این امکان را برای اربابرجوع فراهم ساخته تا با اسکن بارکد وارد سامانه مربوطه شده و نظرات خود را در خصوص نحوه عملکرد خدمت دهنده ثبت کنند.
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سمنان ادامه داد: شناسایی انتظارات، جمعآوری و تحلیل دادههای رضایت، ارائه بازخورد برای بهبود رضایت مردم و پایش مداوم آن را از اهداف این طرح اعلام کرد.
همتی گفت: همچنین شهروندان میتوانند نتایج نظرسنجی را از طریق درگاه ملی خدمات دولت هوشمند مشاهده کنند.
او افزود: در راستای خدمترسانی هرچه بهتر و تسریع در امر پاسخگویی به مراجعین محترم و این قشر، این اداره کل آمادگی دارد تا بهصورت غیرحضوری و در چارچوب قوانین و مقررات در حد توان پیگیریهای لازم را به عمل آورد تا این عزیزان از مراجعه حضوری بینیاز شوند.
انتهای پیام/
انتهای پیام/