رئیس جدید اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اردبیل معرفی شد

با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در محل اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اردبیل، جواد جهانی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی استان، جواد جهانی به عنوان رئیس جدید اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اردبیل معرفی و از زحمات محمدرضا شایقی رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این مراسم گفت: اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اردبیل همواره یکی از ادارات فعال ما بوده و انتظار می‌رود که پس از این نیز در حوزه وظایف و ماموریت‌های خود به بهترین نحو عمل کند.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: شهرستان اردبیل در هر سه حوزه ماموریتی این اداره ظرفیت‌های مهم و بین‌المللی همچون مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، دریاچه طبیعی شورابیل و پل معلق هیر را دارد و لازم است که اداره شهرستان به همه ظرفیت‌ها توجه داشته باشد.

او تاکید کرد: با توجه به رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و فرا رسیدن فصل تابستان نیاز است که ستاد خدمات سفر شهرستان فعال باشد و در این مورد از رئیس جدید شهرستان می‌خواهم جلسات و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020311292838

برچسب‌ها