برنامه گئجه لر به میزبانی شهرستان خدابنده اجرا شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده گفت: برنامه گئجه لر شبکه اشراق زنجان پخش زنده این برنامه را به مدت دو شب روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ خرداد در محل پارک خانواده شهرستان قیدار اجرا کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، معصومه شیری با بیان این خبر گفت: ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی و کشاورزی شهرستان خدابنده در برنامه گئجه لر شبکه اشراق زنجان به مدت دو شب در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ خرداد پخش شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده افزود: برنامه تلویزیونی گئجه لر شبکه اشراق فرصت مناسبی برای معرفی استعدادها و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان و معرفی فرهنگ و هنر، آثار تاریخی، صنعتگران صنایع‌دستی، برجسته کردن آداب، رسوم، سنن و فرهنگ شهرها و روستاهای مختلف شهرستان خدابنده بود.

او بیان کرد: آشنایی عموم مردم با حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری و اجتماعی و در کل توانمندی‌های شهرستان در زمینه‌های مختلف شهرستان، شناخت ظرفیت‌های درونی، ایجاد نشاط اجتماعی، تقویت استانداردها و معرفی هنرمندان، کشاورزان و صنعتگران از جمله اهداف پخش این برنامه بود.

شیری گفت: اجرای این برنامه در شهرستان خدابنده در دو شب و در محیط باز شرایطی فراهم کرد که جمعیت کثیری از مردم شهرستان بدون دغدغه و در کنار خانواده خود از این برنامه شاد و مفرح لذت ببرند که این امر در ادامه می‌تواند باعث بالا بردن نشاط اجتماعی شود و همچنین در حاشیه این برنامه غرفه‌های مختلفی از جمله آثار هنری هنرمندان، محصولات کشاورزی، صنایع‌دستی و پخت نان محلی در معرض دید عموم قرار گرفت.

انتهای پیام. /

انتهای پیام/

کد خبر 14020313931307

برچسب‌ها