نظارت بر واحد‌های اقامتی و گردشگری دامغان تشدید شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان از تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری شهرستان دامغان در تعطیلات خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان، مجتبی اکبرپور با اعلام این خبر افزود: در این ایام نظارت بر تأسیسات اقامتی، پذیرایی، خدمات بین‌راهی و مراکز تفریحی انجام شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان هدف از تشدید نظارت‌ها را ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران عنوان کرد و افزود: در بازدید‌های صورت گرفته از تأسیسات گردشگری شهرستان، رعایت نرخ نامه‌های مصوب و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پروانه‌های بهره‌برداری، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و رعایت شئونات اخلاقی مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.

اکبرپور خاطرنشان کرد: گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز اقامتی و پذیرایی می‌توانند با سامانه ملی ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

او تصریح کرد: در این سامانه به‌صورت برخط تمامی موضوعات مرتبط با سفر ازجمله اطلاعات اماکن و تأسیسات گردشگری، مسیرها و وضعیت آب‌وهوا قابل‌دسترس است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020316863100

برچسب‌ها