جلسه بررسی مشکلات ستاد دائمی خدمات سفر سرایان خراسان جنوبی برگزار شد/ افزایش نظارت‌ها با شروع تعطیلات تابستانی

جلسه بررسی موانع و مشکلات ستاد دائمی خدمات سفر شهرستان سرایان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور تعدادی از مسئولان دستگاه‌های عضو ستاد و مسئولین کمیته‌های اجرایی مرتبط در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سید یاسر رضوی حیدری فرماندار شهرستان سرایان روز پنج‌شنبه 18 خردادماه 1402 ضمن تشکر از زحمات ویژه مسئولان کمیته‌های عضو ستاد اظهار کرد: مسئولان کمیته‌های عضو ستاد با دقت و درایت بیشتر نسبت به موضوع سفر برای پیشگیری از بروز حوادث در این ایام تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

فرماندار شهرستان سرایان افزود: با توجه به ایام تابستان و شروع سفرهای مردم، بازرسان اصناف باید پایش بیشتری از وضعیت کالاهای اساسی در سطح شهرستان داشته باشند و از بروز مشکلاتی منجمله کمبود کالاهای اساسی، افزایش قیمت کالا و گران‌فروشی در سطح شهرستان جلوگیری شود.

حامد خزاعی معاون عمرانی فرمانداری سرایان گفت: آسیب‌شناسی و بررسی موانع و مشکلات ستاد خدمات سفر باید در دستور کار اعضای ستاد قرار گیرد تا بتوان از تجربیات حاصله برای ارتقای شاخص‌های خدمت‌رسانی در سال آتی استفاده کنیم.

معاون عمرانی فرمانداری سرایان عنوان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های عضو ستاد مدیریت سفر با تمام توان نسبت به سفرهای نوروزی و همچنین شروع فصل تابستان نسبت به رفع موانع و مشکلات می‌بایست اقدام کنند.

تقی عیدی مسئول میراث‌فرهنگی, گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در ایام نوروز اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز قطعاً کم‌وکاستی‌هایی داشته است که می‌طلبد اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان نقاط قوت و ضعف دستگاه مربوطه در بحث خدمت‌رسانی به میهمانان را احصا کنند و نسبت به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف دستگاه ذی‌ربط اقدام شود.

در ادامه مسئولان کمیته‌های عضو ستاد ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته و اشاره به مشکلات حوزه تخصصی کمیته‌ها اظهارنظر داشته‌اند

انتهای پیام/

کد خبر 1402031813850

برچسب‌ها