سومین جشنواره صنایع‌دستی و گردشگری خاوران فارس برگزار شد

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری وصنایع دستی شهرستان خفر از برگزاری جشنواره و نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری برای سومین سال متوالی در شهر خاوران خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، علی‌اصغر طاهری گفت: این برنامه باهدف شناساندن بیشتر و هرچه بهتر شهرستان خفر و شهر خاوران در سطح استان و عرضه محصولات‌ ارگانیک، صنایع‌دستی بومی با توجه به چهارفصل بودن، وجود تعدد آثار تاریخی و طبیعی، یادمان‌های مذهبی نظیر یادمان شهدای گمنام شهر خاوران و باب انار، یادمان یاس کبود و آیین‌های فرهنگی مختلف از  ١٨ تا ٢٠ خردادماه برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفر اعلام کرد: این جشنواره شامل ٢٠ غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی، خانگی، تولیدات باغی و سوغات شهرستان است که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

او در ادامه بابیان اینکه خاوران در مسیر گردشگران خارجی و داخلی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی این شهر به کاخ تاریخی ساسانی و نیاز مسافران به اسکان تا پایان سال شاهد بهره‌برداری دو اقامتگاه بوم‌گردی در این شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020320143565

برچسب‌ها