جشنواره گل‌های بابونه در فندقلوی نمین برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری جشنواره گل‌های بابونه در جنگل فندقلوی شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در حاشیه جلسه هماهنگی جشنواره گل‌های بابونه، گفت: جشنواره گل‌های بابونه روز جمعه 26 خرداد ماه 1402 در محل تفرجگاه جنگل فندقلوی شهرستان نمین برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این جشنواره که همزمان با رویش گسترده گل‌های بابونه در منطقه جنگل فندقلو برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان و استان است.

او همچنین با اشاره به سفر رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی به استان اردبیل، تاکید کرد: سفر رییس شورای جهانی صنایع‌دستی به استان از اهمیت خاصی برخوردار است و می‌توانیم از این فرصت برای ثبت جهانی شهر ملی گلیم عنبران استفاده کنیم.

محمدی ادیب ادامه داد: رییس شورای جهانی صنایع‌دستی و معاون وزیر میراث‌فرهنگی در این سفر از شهر عنبران و روستای عنبران علیا بازدید خواهند کرد و جشنواره صنایع‌دستی شهر ملی عنبران نیز در این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020320292566

برچسب‌ها