دومین گردهمایی بین‌المللی حفاظت از باستان‌شناسی زیر آب در «اسپانیا» برگزار می‌شود

دومین گردهمایی بین‌المللی حفاظت از باستان‌شناسی زیر آب (ISCUA2023) با هدف ایجاد عرصه‌ای برای انتشار پژوهش‌های موضوع حفاظت از میراث‌فرهنگی دریایی برگزار می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، امکان ثبت نام در دومین گردهمایی بین‌المللی حفاظت از باستان‌شناسی زیر آب، که از تاریخ 28 سپتامبر تا اول اکتبر 2023 (6 تا 9 مهر ماه 1402) در جزیره فورمنترا اسپانیا برگزار خواهد شد، برای عموم فراهم است و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در رویداد یاد شده به نشانی  https://iscua.org/registration/ مراجعه کنند.

رویداد یاد شده عرصه‌ای برای انتشار پژوهش‌های موضوع حفاظت از میراث‌فرهنگی دریایی است که آموزش نسل جوان و ایجاد ارتباط میان موسسات مختلف و دعوت از متخصصین این حوزه را به عنوان هدف در نظر دارد.

دومین گردهمایی بین‌المللی حفاظت از باستان‌شناسی زیر آب، توسط موسسه Balearic Institute of Studies in Maritime Archaelogy(IBEAM) در همکاری با شورای فورمنترا به صورت سه سالانه برگزار می‌شود. موسسه یاد شده، سازمانی غیر انتفاعی است که توسط متخصصان باستان‌شناسی زیر آب شکل گرفته و هدف آن حفاظت از میراث‌فرهنگی زیرآب جزایر بالئاریک اسپانیا از طریق پژوهش و پروژه‌های حفاظت و انتشارات است.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020321330886

برچسب‌ها