مشکلات ۴ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه بررسی شد

مشکلات ۴ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه در  سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اداره‌کل، اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاری در استان با توجه به شعار سال که بر رشد تولید تاکید دارد، در حوزه گردشگری در اولویت کاری ما قرار دارد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: تسهیل‌گری و حمایت از طرح‌های اشتغالزا برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و توسعه استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

او ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، به عنوان یکی از کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد تسهیل استان با بررسی مشکلات طرح‌های سرمایه‌گذاری نهایت توان خود را در رفع مشکلات و موانع پروژه‌های گردشگری به کار می‌گیرد.

فرمانی گفت: با توجه به اینکه مصوبات این کارگروه با امضای استاندار ابلاغ می‌شود از پشتوانه اجرایی بسیار مناسبی رخوردار است.

او تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران وظیفه ما است و تمام توان خود را به کار می‌گیریم که از همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع پیش‌روی پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان برداریم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: سرمایه‌گذارانی که در مسیر ایجاد طرح‌های گردشگری و یا در مدت فعالیت با موانع خاصی مواجه می‌شوند، می‌توانند مشکلات خود را به این کارگروه ارجاع داده تا در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و اقدامات حمایتی لازم انجام شود.

او تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری نیاز امروز استان است و ما در این راه همه توان خود را برای تسهیل در فرایند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان به کار می‌گیریم.

در سومین جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه که با حضور نماینده استانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد، به مشکلات چهار طرح اقتصادی در حوزه گردشگری رسیدگی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020323417352

برچسب‌ها