ایجاد 2 هزار شغل در صنایع‌دستی استان فارس

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: طی یک سال گذشته بالغ بر ۲ هزار شغل در صنایع‌دستی استان فارس ایجاد شده است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، سید مؤید محسن‌نژاد در آیین تجلیل از فعالان صنایع‌دستی در استان فارس امروز شنبه 27 خردادماه 1402 گفت: طی چهار ماه گذشته بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به فعالان حوزه صنایع‌دستی در استان فارس پرداخت شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی موجب ایجاد شغل برای ۲ هزار نفر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: در استان فارس بالغ بر ۲۱ هزار هنرمند در نزدیک به ۹۰ رشته صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی با سقف ۱۰۰ میلیون تومان به هر فرد حقیقی می‌تواند رشد قابل توجه اشتغال‌زایی را در فارس به همراه داشته باشد.

محسن‌نژاد با تاکید بر اهمیت برپایی نمایشگاه‌های عرضه صنایع‌دستی به صورت دائم و موقت، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه از آن جهت دارای اهمیت است که فعالان اقتصادی می‌توانند نسبت به فروش محصولات خود اقدام و از این محل کسب درآمد کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020327143120

برچسب‌ها