تشریح برنامه‌های هفته صنایع‌دستی از شبکه لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با حضور در برنامه زنده صبحگاهی شبکه لرستان برنامه‌های هفته صنایع‌دستی را تشریح کرد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان، عطا حسن‌پور امروز شنبه 27 خردادماه 1402 در برنامه صبحگاهی شبکه لرستان اظهار کرد: در هفته صنایع‌دستی برنامه‌های متنوعی در سطح استان در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در شهرهای مختلف استان، برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی، راه‌اندازی خانه‌های تخصصی برخی از رشته‌های صنایع‌دستی و نشست با اصحاب رسانه، بخشی از برنامه‌های استان در هفته صنایع‌دستی به شمار می‌رود که تاکنون برگزار شده است.

او با بیان اینکه ترویج و گسترش هنر صنایع‌دستی در سطح جامعه از اولویت‌های مهم استان محسوب می‌شود، اذعان کرد: در این راستا نقش رادیو و تلویزیون بسیار تاثیرگذار است که خوشبختانه تعاملی بسیار خوبی در این خصوص با صداوسیمای مرکز لرستان داریم.

حسن‌پور بیان کرد: صنایع‌دستی علاوه ‌بر اینکه بیانگر فرهنگ و هنر یک کشور و قوم خاص است، ضمن ایجاد اشتغال برای جوامع بومی به بهبود اقتصاد و ارتقای سطح زندگی این افراد نیز کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020327309204

برچسب‌ها