آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر سقز کردستان برای تعطیلات تابستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سقز برای خدمات‌دهی و پذیرایی از گردشگران در ایام تعطیلات تابستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد روز دوشنبه 29 خرداد‌ماه 1402 در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سقز ویژه تابستان ١٤٠٢ که با حضور فرماندار، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دیگر ادارات عضو ستاد خدمات سفر در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: شهرستان سقز در تمام ایام سال همواره مقصد سفر بسیاری از هموطنان و گردشگران داخلی و خارجی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه آمادگی و اجرای تمهیدات لازم درخصوص خدمات‌رسانی مطلوب به مهمانان و گردشگران ورودی به این شهرستان در ایام شروع پیک سفرهای تابستانه است.

او عنوان کرد: می‌بایست در این ایام با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.

مهرزاد در پایان سخنانش بر لزوم تنظیم تقویم رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی در سطح استان و مشارکت همه ادارات ذیربط در برگزاری جشنواره‌های تخصصی تأکید کرد.

فرماندار شهرستان سقز هم در این جلسه گفت: اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان در تمام ایام سال به‌ویژه ایام تعطیلات با تعامل و مساعدت، خدمات بسیار خوبی را به مسافران و گردشگران ارائه داده‌اند.

جعفر توان اظهار کرد: این شهرستان به‌دلیل موقعیت استراتژیک آن به‌عنوان کریدور شمال غرب-جنوب شرق قابلیت فوق‌العاده‌ای برای جذب گردشگر دارد.

فرماندار سقز بر ضرورت توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سقز تاکید کرد و افزود: زمینه بسیار مساعدی برای رونق و توسعه اقامتگاه های بوم‌گردی در این شهرستان وجود دارد.

او یادآور بود: با سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از این ظرفیت در روستاها می‌توان به رونق اقتصادی و ایجاد در‌آمد پایدار در منطقه امیدوار بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سقز هم بیان کرد: مکاتبات و رایزنی‌های لازم با کمیته‌های ده‌گانه ستاد برای شیفت‌بندی نانوایی‌ها و اهتمام در تهیه نان و اقلام مورد نیاز عمومی، تسریع در اسکان گردشگران، نظافت مداوم پارک‌ها و‌ خدمات‌رسانی به مسافران انجام ‌شده است.

صلاح نصرالهی گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و تعامل میان اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر، خدمات‌رسانی مطلوبی را به شهروندان و مهمانان ورودی به شهرستان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020329348319

برچسب‌ها