راه‌اندازی پنجشنبه‌بازار صنایع‌دستی در جیرفت

نماینده اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در شهرستان‌های جنوبی از راه‌اندازی پنجشنبه‌بازار صنایع‌دستی در پارک ولیعصر(عج) این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، کمال‌الدین ضیاکمالی اظهار کرد: از آنجا که جیرفت از ظرفیت‌های زیادی در زمینه تولید محصولات صنایع‌دستی برخوردار است، براین اساس ایجاد ساز و کارهای مناسب برای حمایت از تولیدکنندگان این بخش اتخاذ شده است.

 نماینده اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در شهرستان‌های جنوبی ضمن تاکید بر حمایت و کمک به معیشت و توانمندسازی خانواده‌های هنرمندان بیان کرد: هدف از برگزاری این بازارچه‌ها، حمایت از تولیدات و دستاوردهای خانگی و محلی است، که بانوان در راس آنها قرار دارند.

 او گفت: پنجشنبه بازار صنایع‌دستی جیرفت در راستای حمایت از هنرمندان و تولیدکنندگان این هنر اصیل از هفته جاری آغاز به‌کار خواهد کرد.

 ضیاکمالی از اعضای شورای اشتغال شهرستان جیرفت که با تصویب ایجاد پنجشنبه بازار صنایع‌دستی این فرصت را برای تولیدکنندگان این هنر اصیل فراهم کردند تا به عرضه محصولات خود بپردازند، قدردانی کرد.

پنجشنبه بازار صنایع‌دستی جیرفت هر هفته از ساعت ۱7 تا ۲۲ در پارک‌ ولیعصر جیرفت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020329459929

برچسب‌ها