تصویب بیش از ۳هزار میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های گردشگری در البرز/ تصویب ۲۳۸میلیارد ریال برای توسعه گردشگری روستایی استان

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از تصویب مجموعا ۳۲۳۸ میلیارد ریال تسهیلات از محل تسهیلات روستایی و ملی برای طرح‌های گردشگری استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، رحیم خاکی اظهار کرد: از این مبلغ ۲۳۸ میلیارد ریال برای طرح‌های گردشگری روستایی مصوب شده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: این مبلغ مربوط به پروژه‌های گردشگری روستایی شامل دو مجتمع گردشگری، یک مجتمع اقامتی، سه بوم‌گردی و یک مجتمع پذیرایی است. 

خاکی با بیان اینکه از محل تسهیلات توسعه منابع ملی نیز برای دو طرح گردشگری تسهیلات مصوب و به وزارتخانه معرفی شده‌اند، گفت: مجموع این تسهیلات به مبلغ ۳هزار میلیارد ریال برای پروژه‌های ساخت هتل در استان شامل دو هتل هر کدام به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. 

خاکی حمایت از سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری را یکی از اولویت‌های این اداره کل در افق پیش رو عنوان کرد و گفت که در این زمینه نهایت همکاری با فعالان این عرصه صورت می‌گیرد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402040701144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha