استفاده از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری

از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری که تابستان امسال در تهران برگزار می‌شود، استفاده خواهد شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این همایش موضوع را در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مصوب کردیم تا برنامه‌های اجرایی برای این رویداد بزرگ انجام شود.

او خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در این همایش حضور پیدا کنند و موظف هستند با همه ظرفیت‌ها در این همایش حضور داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دبیری این همایش در استان بر عهده اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری است، گفت: این‌گونه همایش‌ها بهترین زمان برای معرفی ظرفیت‌ها و جذب سرمایه‌گذاری برای استان است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط طبق قالب پیوستی باید طرح‌های سرمایه‌گذاری دستگاه خود را به دبیرخانه میراث‌فرهنگی برای انجام اقدامات بعدی ارسال کنند.

بتول دانش شهرکی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید تمام محتوای مربوط به طرح‌های سرمایه‌گذاری را به صورت بروشور، کتاب و فیلم در اختیار دبیرخانه میراث‌فرهنگی قرار دهند.

دستگاه‌های اجرایی این طرح شامل شرکت آب منطقه‌ای، ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری، محیط زیست، راه و شهرسازی، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، فرودگاه‌ها، شهرداری، دهیاری‌ها، ورزش و جوانان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و ... است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402040701161
دبیر مرضیه امیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha