حضور هنرمندان شهرستان سربیشه در چهاردهمین نمایشگاه صنایع‌دستی سراسری استان یزد

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه از اعزام هنرمندان صنایع‌دستی این شهرستان برای حضور در نمایشگاه تخصصی زیلو، زیور، حصیر و دست بافته‌های سنتی و چهاردهمین نمایشگاه صنایع‌دستی ایران در استان یزد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی حق‌پناه گفت: این نمایشگاه در محل سالن نمایشگاهی بین المللی استان یزد از تاریخ ۵ لغایت ۹ تیرماه ماه برگزار شد که مهدیه استانستی در رشته خراطی و پیکرتراشی چوب و فاطمه سالاری در سیاه چادرعشایری به عنوان هنرمندان اعزامی شهرستان در این دوره حضور پیدا کردند.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه افزود: ایجاد بازار و زمینه فروش مناسب برای محصولات صنایع‌دستی جزئی از حمایت‌های میراث‌فرهنگی بوده که در همین راستا اعزام هنرمندان به نمایشگاه‌ها یکی از موثرترین راه‌ها هم برای بازاریابی محصولات صنایع‌دستی و هم برای عرضه مستقیم تولیدات است.

حق‌پناه بیان کرد: شهرستان سربیشه با توجه به داشتن هنرمندان بسیار و پتانسیل کافی در حوزه صنایع‌دستی قادر است سهم بیشتری از اشتغال را در بر گیرد که در کنار ارتقا فرهنگی شهرستان منتج به بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402041301384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha