نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره عید غدیر خم در زنجان پایان یافت

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان زنجان گفت: نمایشگاه وجشنواره غدیر ویژه صنعتگران و تولیدکنندگان روستاهای استان روز دوشنبه با تقدیر از شرکت‌کنندگان پایان یافت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید میکائیل موسوی گفت: ۳۳ غرفه برای شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنایع‌دستی استان و تعدادی غرفه در حوزه گردشگری و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و لبنی روستانشینان استان نیز برپا شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان زنجان گفت: خاطرنشان کرد: این جشنواره و نمایشگاه صنایع‌دستی و محصولات از ۱۴ تا ۱۸ تیر سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار شد. در این نمایشگاه کارگاه زنده تولید صنایع‌دستی فلزی، چوبی، چرمی استان  در رشته های مختلف در نمایشگاه برپا شد.

نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره عید غدیر خم در زنجان پایان یافت

او یادآور شد: از دیگر کارنمودها و اهداف برگزاری چنین نمایشگاهی، ترویج سبک زندگی بومی محلی و اصیل ایرانی است  و با توجه به برگزاری نمایشگاه در ایام عید غدیرخم، با اجرای آیین‌های سنتی و محلی فضای شادی برای بازدیدکنندگان فراهم شد.

نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره عید غدیر خم در زنجان پایان یافت

فرماندار شهرستان زنجان نیز از نمایشگاه دستاوردهای هنری، صنایع‌دستی، محصولات کشاورزی و لبنی بازدید کرد و عید غدیر خم را به حاضران در غرفه ها تبریک گفت و شرکت کنندگان را با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402041901715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha