زیرساخت‌های گردشگری دریاچه گهر بهسازی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از بهسازی زیرساخت‌های گردشگری دریاچه گهر دورود خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور با بیان این خبر گفت: به منظور رفاه حال گردشگران، بهسازی زیرساخت‌های دریاچه گهر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار کرد: در این عملیات، بهسازی شبکه برق‌رسانی، سرویس بهداشتی، آبخوری، ساخت سکو و مسیر پیاده انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه در اجرای این عملیات 7 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته افزود: فصل گردشگری دریاچه گهر دورود هر ساله از نیمه خرداد تا نیمه شهریورماه است.

حسن‌پور بیان کرد: دریاچه گهر از بزرگترین دریاچه‌های آب شیرین کشور در ارتفاع ۲۳۶۰ متری از سطح دریا و در بین رشته کوه های اشترانکوه قرار گرفته و طبیت بکر و آب شفاف این دریاچه نگاه هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان عنوان کرد: در طبیعت مسحورکننده دریاچه گهر، درخت‌هایی مثل بید، بلوط، نارون، گردو، انجیر، سیب، گلابی، پسته وحشی، زالزالک، چنار، زبان گنجشک، مازو، انار، گز و انواع گل و گیاه‌های زیبا با رایحه‌ای دل‌انگیز وجود دارد که عطر و بوی هر کدام از آن‌ها هر گردشگر و مسافری را سر زنده می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042001777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha