کشف و ضبط 2 دستگاه فلزیاب در بیجار کردستان

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از کشف و ضبط 2 دستگاه فلزیاب در شهرستان بیجار خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، سرهنگ محمدرضا زارعی در این‌باره گفت: برابر گزارش واصله از سوی پاسگاه انتظامی نجف‌آباد به اداره میراث‌فرهنگی بیجار، مبنی بر کشف‌وضبط 2 دستگاه فلزیاب از یک خودرو شخصی، بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: در این زمینه 2 متهم با هویت معلوم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

او عنوان کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان به صورت شبانه‌روزی از اماکن تاریخی و محوطه‌های باستانی استان حفاظت کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن‌ را مورد بررسی قرار می‌دهند.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه صیانت از میراث‌فرهنگی استان به مشارکت همه جانبه هموطنان نیاز دارد، افزود: دوست‌داران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را با اطمینان از حفظ امانت‌داری به دفتر یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کردستان با شماره تلفن ۰۸۷۳۳۱۷۸۸۵۵ اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042001792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha