بازدید مشاور معاون امور مجلس و حقوقی وزارت از تاسیسات گردشگری ایلام

مشاور معاون امور مجلس و حقوقی استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تأسیسات گردشگری و خدمات مسافرتی استان ایلام ویژه ایام اربعین بازدید کرد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، روز گذشته 31 تیر 1401، به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام اربعین، جبار گوهری مشاور معاون امور مجلس و حقوقی امور استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از تأسیسات گردشگری و خدمت مسافرتی به‌ویژه سرویس‌های بهداشتی در مسیر تردد زائران بازدید کردند.

مشاور معاون امور مجلس و حقوقی استان‌ها ضمن بازدید از تأسیسات گردشگری شهرستان‌های ایلام، مهران، چرداول، ملکشاهی، چوار و .. امکانات و نیازمندی‌های زائران را در مراکز اقامتی بررسی و از مدیرکل میراث‌فرهنگی استان در راستای اقدامات انجام شده برای رفاه حال زائران با احداث مراکز اقامتی و بهداشتی  تقدیر و تشکر کرد.

گوهری گفت: مدیران تأسیسات گردشگری ایلام آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی هستند، در این راستا همه واحدهای اقامتی، پذیرایی و گردشگری ضمن رفع نواقص و کمبودهای واحدهای تحت مدیریت برای ارتقای کیفیت خدمات به زوار تمام تلاش خود را می‌کنند.

او تصریح کرد: این بازدیدها با هدف بهبود وضعیت تأسیسات گردشگری، رفع نواقص و سامان‌دهی برای تجهیز این اماکن انجام شده که خوشبختانه وضعیت این مراکز در مسیرهای مواصلاتی مناسب است.

مشاور معاونت امور مجلس و حقوقی استان‌ها در این سفر یک‌روزه  مسیر ایلام تا مهران را از نظر سرویس‌های بهداشتی، کمپ‌ها، زائرسراها و پایانه‌ها بررسی و از نزدیک اقدامات لازم را برای خدمات‌دهی مناسب به زوار ارزیابی کرد و با امکانات موجود این مراکز آشنا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050100011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha