تخفیف هتل‌ها به عزاداران حسینیه اعظم و زینبیه زنجان 

معاون گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام محرم استان زنجان میزبان گردشگران زیادی است، هتل‌ها و اماکن اقامتی به عزاداران حسینیه اعظم، زینبیه و سایر دسته‌های عزاداری تخفیف ارائه خواهند داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان تصریح کرد: در روزهای آینده مراسم معنوی حسینیه اعظم استان زنجان در روز هشتم محرم و دسته زینبیه یازدهم محرم، مراسم تعزیه ارمغانخانه و سجاس و برنامه‌های مذهبی خاص استان در ایام محرم برگزار خواهد شد که به ترتیب به گردشگران در فضاهای مجازی اطلاع رسانی خواهد شد و سعی خواهد شد که با توجه به حضور گسترده گردشگران در استان در هتل‌ها تخفیفات ویژه‌ای داده شود.

تخفیف هتل‌ها به عزاداران حسینیه اعظم و زینبیه زنجان 

معاون گردشگری استان زنجان گفت: این استان در ماه محرم یکی از نقاط حساس و پرگردشگر کشور است و سعی خواهد شد همه امکانات رفاهی برای گردشگران مذهبی استان در این ایام فراهم شود.استقبال از گردشگران مذهبی باید هوشمند باشد و از لحظه ورود در تمام موارد ازجمله اسکان، بهداشت و غیره احساس آرامش داشته باشد.

آبیان گفت: بیش از ۲هزار تخت در استان برای اقامت مسافران وجود دارد و بازدیدهایی نیز طی روزهای گذشته از اماکن اقامتی انجام شده است تا نواقص احصا و برطرف شود. آماده‌سازی و نظارت بر مراکز اقامتی به لحاظ کیفی و کمی، هماهنگی و هم‌افزایی با ادارات مختلف در زمینه اسکان یا رفاه گردشگران، کنترل نرخ‌گذاری واحدهای اقامتی و اطلاع‌رسانی نرخ مصوب با همکاری بخش خصوصی در محرم انجام خواهد شد.

تخفیف هتل‌ها به عزاداران حسینیه اعظم و زینبیه زنجان 

او بیان کرد: زنجان برای میزبانی از گردشگران مذهبی ماه محرم آماده می‌شود زیرا آیین‌های عزاداری ماه محرم در زنجان شبیه مراسم‌های سایر استان‌ها است اما برخی آئین‌های این دیار ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. گردشگری مذهبی علاوه بر آورده اقتصادی، بار معنویت بسیار بالایی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050400193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha