آغاز عملیات احداث 6 چشمه سرویس بهداشتی در روستای تاریخی گیسک زرند

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند از آغاز عملیات احداث و تکمیل شش چشمه سرویس بهداشتی در روستای تاریخی گیسک زرند خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، محمد اسلامی با اشاره به اینکه این عملیات با اعتباری معادل 900 میلیون تومان در حال اجرا است اظهار کرد: این سرویس‌های بهداشتی پس از تکمیل برای نگهداری به دهیاری تحویل داده می‌شود.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند افزود: هم‌اکنون سامان‌دهی، بازسازی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و پیش‌بینی نمازخانه و واحد خدماتی در مناطق گردشگری نقاط مختلف استان کرمان و تحویل آن به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار گرفته است.

اسلامی با بیان اینکه روستای گیسک یکی از بزرگ‌ترین روستاهای خالی از سکنه ایران و به عنوان یک اکوموزه روستایی شناخته می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه هرساله گردشگران زیادی از این روستای تاریخی بازدید می‌کنند بنابراین احداث سرویس بهداشتی در این مکان یکی از ضروریات بود که خوشبختانه هم اکنون در حال اجرا است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050900467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha