سامان‌دهی مسجد جامع ارومیه با همکاری شهرداری در حال انجام است 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: سامان‌دهی مسجد جامع ارومیه با مشارکت شهرداری در حال انجام بوده و تاکنون ۳۰ میلیارد ریال برای این منظور هزینه شده است. 

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری 9 مرداد 1402 در حاشیه بازدید از روند سامان‌دهی مسجد جامع ارومیه اظهار کرد: سامان‌دهی این مسجد از اردیبهشت ماه سال جاری پس از انتشار اخباری مبنی بر تجمع معتادان در محوطه پشتی آن با همکاری شهرداری ارومیه آغاز شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در نخستین گام پاک‌سازی اطراف مسجد از زباله‌ها انجام و دیوار نوشته‌های روی آن پاک شد و سپس با ایجاد دیوار حائل از حضور معتادان متجاهر در اطراف این مسجد جلوگیری شد. 

او ادامه داد: همچنین با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری معتادان متجاهر با همکاری یگان حفاظت اداره‌کل و مشارکت نیروی انتظامی گام دیگری برای جمع‌آوری معتادان در اطراف این مسجد برداشته شد. 

صفری تصریح کرد: نورپردازی و نصب دوربین در اطراف مسجد جامع ارومیه از جمله دیگر اقدامات انجام شده برای سامان‌دهی این اثر تاریخی بوده و تاکنون ۳۰ میلیارد ریال برای این منظور هزینه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050900474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha