تشکیل کمیسیون گردشگری در اتاق بازرگانی گرگان در راستای توسعه صنعت گردشگری

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: اتاق بازرگانی با فعال کردن کمیسیون گردشگری یکی از اهداف بلندمدت خود را توسعه صنعت توریسم در استان گلستان قرار داده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، امیر یوسفی امروز شنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۲ در مصاحبه با خبرنگاران گفت: اتاق بازرگانی گرگان با فعال کردن کمیسیون گردشگری یکی از اهداف بلندمدت خود را توسعه صنعت توریسم در استان قرار داده است اما این کمیسیون در صورتی اثرگذار خواهد بود که از همه ظرفیت‌ها در این بخش برای رفع موانع استفاده شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان بابیان این‌که باید اقدامی راهگشا برای توسعه گردشگری در استان ارائه شود، خاطرنشان کرد: جلسات متعدد و مصوبات زیادی برای توسعه صنعت گردشگری در استان اجرایی شد اما هنوز راهکاری اساسی برای برون‌رفت از تنگناهای رشد این صنعت ارائه نشده است که این نیازمند همکاری و تعامل همه بخش‌های استان است.

او تأکید کرد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ظرفیت بسیار خوبی برای رفع مشکلات حوزه گردشگری گلستان است.

یوسفی بیان کرد: تنوع اقوام ظرفیت بسیار مهمی برای توسعه گردشگری در گلستان است. اشتراکات با ترکمنستان و قزاقستان فرصت بسیار خوبی را برای توسعه صنعت توریسم به وجود آورده که نباید به‌سادگی از آن گذشت.

او در ادامه با اشاره به مزایای رونق گردشگری در استان گلستان، گفت: ایجاد اشتغال پایدار و افزایش میزان درآمد سرانه یکی از دستاوردهای توسعه صنعت گردشگری برای گلستان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051400704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha