صدور همه مجوزهای حوزه‌های سه‌گانه میراث‌فرهنگی خوزستان از راه درگاه ملی مجوزها

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان گفت: از این پس همه مجوزها و خدمات حوزه‌های سه‌گانه این اداره‌کل از راه درگاه ملی مجوزها و به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: با هدف تسریع در صدور انواع مجوزها و کوتاه کردن مسیر آن و در راستای بسترسازی انجام‌شده در سطح کشور و به تبع آن استان خوزستان، همه مجوزها و خدمات حوزه‌های سه‌گانه میراث‌فرهنگی، از راه درگاه ملی مجوزها و به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در این‌باره توضیح داد: درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، بستری اینترنتی تحت مدیریت دبیرخانه «هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب‌ و کار» است که برای همه کسب و کارهای موجود در کشور، شرایط، مدارک، مجوزهای پیش‌نیاز، هزینه و زمان صدور مجوز را شفاف ارائه می‌کند.

او با بیان این‌که همه متقاضیان می‌توانند از راه درگاه یادشده پیگیر صدور مجوزهای خود باشند تأکید کرد: این تصمیم به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع و خدمات‌دهی مطلوب و سریع به آن‌ها اتخاذ شده است.

ارسطوزاده با اشاره به این‌که درگاه ملی مجوزها، تنها مرجع رسمی اعلام شرایط صدور مجوزهای کسب‌وکار و معرفی مرجع قانونی صادرکننده همه مجوزهای کسب و کارها در کشور محسوب می‌شود افزود: همه متقاضیان صدور مجوز می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی mojavez.ir درخواست خود را ثبت و از همین راه پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051600797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha