رعایت عفاف و حجاب در تمامی گروه‌های هدف میراث‌فرهنگی الزام دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: عفاف و حجاب مختص تمامی گروه‌های هدف زیرمجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و رعایت آن الزامی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲ در نشست عفاف و حجاب اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تأکید کرد: عفاف و حجاب مختص یک جنسیت و یا گروه سنی خاصی نیست و باید مورد توجه همگان باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری  افزود: دوراندیشی در اجرای برنامه‌های ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، ایجاد فضای امن در محیط‌های عمومی و رفع دغدغه خانواده‌ها در این رابطه مورد توجه جدی این اداره‌کل قرار دارد.

جیلان تصریح کرد: در این راستا بهره‌مندی و بهره‌گیری از توان، قابلیت و ظرفیت رسانه‌های گروهی نقش مستقیم ایفا می‌کند.

او یادآور شد: معرفی الگوهای موفق عفاف و حجاب نقش اثرگذار در ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های فرهنگی جامعه دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای دستیابی به اهداف مورد نظر و بهبود شرایط عفاف و حجاب در جامعه باید از کمک گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) نیز استفاده شود.

جیلان گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از ورود، پذیرش و خدمات‌رسانی به افراد بدحجاب و بی‌حجاب به کانون‌های گردشگری استان جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051901034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha