35 پروژه گردشگری در ایلام در دست ساخت است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از پروژه‌های در دست ساخت به تعداد 35 طرح در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: 35 پروژه سرمایه‌گذاری با برآورد کل حجم سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومان و متوسط پیشرفت فیزیکی 40 درصد در استان در دست ساخت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این پروژه‌ها با پیگیری‌های لازم پس از انعقاد قرارداد با پیمانکار، عملیات اجرایی آن‌ها در حال انجام است.

شریفی گفت: یکی از اهداف این اداره‌کل اجرای طرح‌های مهم در حوزه‌های گردشگری و ... در استان است.

او با بیان اینکه مجتمع‌های گردشگری می‌توانند به افزایش زیرساخت‌های اقامتی و ایجاد جاذبه های ماندگاری منجر شود، افزود: استان ایلام در سیاست‌های گردشگری بخصوص گردشگر زیارتی با توجه به بحث تردد زوار ایرانی و عراقی و همچنین کاروان‌های راهیان نور، استانی با اهمیت است.

شریفی تاکید کرد: در چارچوب این سیاست توسعه و پیشرفت بخش‌های زیرساختی گردشگری و ایجاد اماکنی که با حجم بالای تردد و رفت آمد گردشگران و مسافران متناسب باشد، نیز اهمیت زیادی دارند.

او ابراز امیدواری کرد که با توسعه و فراهم شدن امکانات، این مجتمع‌ها بتوانند در تکمیل چرخه خدمات‌رسانی به صنعت گردشگری و سفر در استان ایلام کمک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052101053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha